wtorek, 25 marca 2014

vienna - day 1


Hej! Jeśli ktoś z Was śledzi mojego instagrama, wie, że zeszły tydzień spędziłam w Wiedniu. Miasto bardzo mi się spodobało - ma swój klimat, można tam pysznie zjeść, no... jest po prostu piękne. ;) Pogoda dopisała - było ponad 20 stopni. Dobra, pierwszego dnia, z którego zamieszczam dziś fotki, LAŁO i było zimno, ale mimo to, miałam świetny humor. Z wyjazdu zabrałam piękne zdjęcia i wspomnienia. Obszerniejsza relacja z wycieczki już niebawem, a dla Was stylizacja, z pierwszego, z czterech dni mojego pobytu w stolicy Austrii. Zdjęcia zrobione przed Belwederem i na placu przed Kościołem Św. Karola Boromeusza. 
Całuję K.

płaszcz/jeansy PRIMARK  beanie/komin/narzutka LOKALNY SKLEPIK 
trampki ODKOPANE Z SZAFY  t-shirt NEW LOOK  plecak YUPS
okulary SINSAY  iPhone etui H&M

1 komentarz: