wtorek, 1 marca 2016

Cześć.


Chciałabym się dziś z Wami podzielić moimi artystycznymi dokonaniami, które przydarzyły mi się w ostatnim czasie. 


Na początku chciałabym, żebyście posłuchali piosenek, które są owocem mojej rocznej pracy na Cotygodniowych Warsztatach Wokalnych, które odbywały się w artystycznej piwnicy Nutka Cafe w Warszawie. 

Nagranie z koncertu - 13 czerwca 2015 - po pierwszych warsztatach.


Lustro z bajki Mulan, z repertuaru Edyty Górniak.


Nagrania studyjne z lutego 2016, piosenki z musicali.
Jako, że musicale uwielbiam, śpiewanie tych utworów było dla mnie czystą przyjemnością. 


Sama tak z musicalu Nędznicy.


Zgon to niezła farsa z musicalu Taniec Wampirów.

Zapraszam do subskrypcji mojego kanału :)

Zapraszam również przed telewizory! 
Już na wiosnę zobaczycie mnie w serialu 9-ty miesiąc, który emitowany będzie na TV 4
oraz w serialu Oskarżone na Polsat Cafe. 


Fotka z planu serialu Oskarżone.


Więcej info niebawem :)


Pozdrawiam K.

1 komentarz: